|
|||
|
|||
![]()
Uden Guds Nåde er et stemningsscenarie, hvor investigation er sat i højsædet.
Scenariet udspiller sig i en engelsk katedral i 1200-tallet, hvor man som spiller vil blive sat i rollen som franciskaner munk. Det hele foregår i Ry (det er langt væk - men det værd!) den 30.-31. januar 2010. Men selvom der er langt, så vil I blive taget godt om. I skal nemlig ikke selv tænke på hverken roller eller kostume, da vi sørger for det hele. Tjek hjemmesiden ud og meld jer til - det bliver brandgodt ![]() www.ugn.mono.net Hilsen Jakob Thestrup Eskilden, Niels Sangill og Cleo Hatting Håber at se jer (:
|
|||
|
|||
![]()
Jeg troede der var fuldt besat på det scenarie.
Hvor mange pladser er stadig åbne?
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har ihvertfald meldt mig til
![]() (troels du kan være ninja munken, som du var i ringsted XD)
|
|||
|
|||
![]()
Fortvivl ej, kære sniffman!
Ja, over halvdelen af pladserne er optagede, men der er stadig pladser fri ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har også hørt fra en pålidelig kilde at hvis man skynder sig at slå til, så kan de godt gøre plads til en mand ekstra eller to...
![]() Jeg kommer btw
|
|||
|
|||
![]()
TILDMELDNINGSFRISTEN ER BLEVET UDSKUDT!
Der er stadig pladser, og der er åbenbart en masse der står og ikke har andet fornuftigt at tage sig til i den weekend, da Sin City Live er blevet udskudt, så vi holder tilmeldningerne åbne indtil den 15. december ![]() Kom trunte, kom frejdig !
nice, scenarie, uden guds nåde |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|