Rollespilsfabrikkens Forum  

Gå tilbage   Rollespilsfabrikkens Forum > "Hjerte rimer på Smerte"

Lukket emne
Emneværktøjer Visningsmetode
Ulæst Sun, 28 Oct 2007, 20:15
Klaus Nielsen Klaus Nielsen er offline
Junior Member

Tilmeldingsdato: Jun 2006
Send en meddelelse til Klaus Nielsen via MSN
Standard Feedback.

Vil gerne oprette en tråd til feedback på karakterer.
Opretter den mest fordi jeg gerne vil have på min, men vil også gerne høre om andres.
Darth Sidious (og andet gøgl)/ fatness NPC fra HRPS.
Bubber HRPS 2
Flemming Von Slutty Eriksen HRPS 2

"Lihesjom Jesus"
Ulæst Sun, 28 Oct 2007, 21:50
Christian Klentz Christian Klentz er offline
Junior Member

Tilmeldingsdato: Oct 2007
Standard den var meget interresant.

Jeg synes det var en sjov karakter, selvom jeg ikke rigtig mødte den ingame, kun lidt i klassen :P hvor du valgte at kalde engelsk læreren en hund og sagde så snjak doog djansk mand
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 08:53
David Sørensens avatar
David Sørensen David Sørensen er offline
Medlem af Rollespilsfabrikken

Tilmeldingsdato: Feb 2007
Standard

Hye klaus. det var en spændende og god karakter og du spillede den sjovt og jeg har stadigvæk ondt i hovedet efter sidst :/
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 10:36
Hans Feilberg Hans Feilberg er offline

Tilmeldingsdato: Apr 2006
Send en meddelelse til Hans Feilberg via MSN
Standard

jeg syntes den var mega aaawwwsomeee

Den fungerede nok bedre end min Johannes Eriksen/ The Pig, som var så gusten at jeg ikke kunne snakke med nogen xD
Udover det vil jeg egentlig også gerne have noget feedback på den ?
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 10:40
Oliver Trab Oliver Trab er offline
Member

Tilmeldingsdato: Apr 2007
Lokation: efterskole, Roholte
Send en meddelelse til Oliver Trab via MSN
Standard

jeg ville egentlig også gerne have lidt på min, mere fordi at jeg er i tvivl om den er for fremtrædende og irriterenende
for en eting er jo at jeg havde deet sjovt, men en anden ting er om jeg bare var nedern at have der....
-ved godt at det gik for vidt med den først episode 'første skoledag'

men hva syntes I???
-I skal aldrig dømme en bomba på æsken!!!! arrgghh!

664 -almost evil
665 -sorry, the devil is next door
666 -keep away from me, if you will live!
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 16:16
Klaus Nielsen Klaus Nielsen er offline
Junior Member

Tilmeldingsdato: Jun 2006
Send en meddelelse til Klaus Nielsen via MSN
Standard

Til Oliver.
Du var bedre sidste år.
Din sorte slyngel som han blev kaldt, havde godt nok det visuelle på sin side, men udover din bombe første skoledag virkede det kun som om det var ham den stille af militær drengene.
Hvilket gjorde ham enormt kedlig.
Beklager at jeg er hudløst ærlig men sådan ser jeg på det.

Til Hans.
The pig var intet mindre end Awweesommeeee.
Men han kunne ikke have holdt længere, så klogt valg med Birger.
Næste år så prøv at arrangerer ham på forhånd så du har en der er bedre til at være Butthead end mig.
Darth Sidious (og andet gøgl)/ fatness NPC fra HRPS.
Bubber HRPS 2
Flemming Von Slutty Eriksen HRPS 2

"Lihesjom Jesus"
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 16:42
Ejnar Håkonsen Ejnar Håkonsen er offline
Junior Member

Tilmeldingsdato: Sep 2007
Send en meddelelse til Ejnar Håkonsen via MSN
Standard

Virkelig fede kostumer fra mange sider. Jeg fatter ikke hvordan folk har sådan nogle outfits på lager, men rollernes udseende var generelt noget af det bedste jeg har oplevet inden for rollespil, på trods af at de fleste spillere ellers var ret unge.

Der var problemer med at alt for mange roller var ensidige. Militærfolk og superhelte er gode eksempler: De havde grundlæggende et godt koncept, men de havde ikke andet at spille på og blev røvirriterrende, fordi de var aktive på den måde hele scenariet igennem. Superguy fungerede ok, men så vidt jeg forstod kom han til gengæld til at mangle spil i meget af den tid hvor han ikke legede superhelt. Et andet eksempel er Hans, som kørte en fantastisk fed rolle som SM guy, men indså at den ikke kunne bære hele scenariet og derfor selv skiftede til en anden rolle før den blev udslidt og belastende.

Godt spil fra mange sider. Særligt Niels og Hans skilte sig positivt ud blandt eleverne.

Elevrådsformanden gav et blandet indtryk. Jeg har hørt en del kritik af ham, og jeg er enig i at nogle af de ting han gjorde var for langt ude eller spildræbende. Samtidig synes jeg dog at han også var en af de spillere der tog allermest initiativ, og selvom det kun var halvdelen af det han lavede som fungerede, gav han mig også flere gode oplevelser.

Jeg vil meget gerne høre hvad I synes der fungerede og ikke fungerede ved min egen rolle.
"Hvis det er fordi du mener at det ville være en hån mod darwinismen at fortynde mit optimale arvemateriale med gener fra en som dig, kan jeg berolige dig med at jeg har taget højde for den problemstilling og derfor har medbragt beskyttelse."
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 16:46
Hans Feilberg Hans Feilberg er offline

Tilmeldingsdato: Apr 2006
Send en meddelelse til Hans Feilberg via MSN
Standard

Er enig med Klaus angående mr. Sorte Slyngel
Men det blev måske også for meget med den + 3 militær drenge ?

Hmm jaaah, du faldt lidt i som endnu en Beavis i stedet for en butthead - men det var stadig aawwwsooomme

Altså jeg så dig jo kun en gang, hvor du rigtigt var i spil. Men det var så også super sejt. Det var da du skulle lægge an på en pige til sek.und. xD
Fuck det var nice! Thumbs up for det
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 16:53
Niels Berg Conradsen Niels Berg Conradsen er offline
Member

Standard

Enig med Hans om sorte slyngel. Jeg blev heller ikke på noget tidspunkt præsenteret ordentligt for din karakter Oliver.

Flemming virkede sygt godt - i hvert fald sammen med min karakter. Desuden er han er sjov stereotyp, som man helt sikkert kan bygge meget på, og bryde ned på mange forskellige måder. Hård at spille, men sjov at spille sammen med.

Erling virkede rigtig godt, når han sagde noget. Måske du skulle have tillagt ham en noget mere udfarende vinkel, så du kunne komme til at spille mere op ad andre.
Ulæst Mon, 29 Oct 2007, 20:32
Sebastian Sebastian er offline
Member

Standard

jeg er ret enig med Ejnar i mange ting, især om Donny...

til gengæld synes jeg at militærfyrene var mega seje, men de kunne godt blive for meget... synes heller ikk sorte slyngel var så fremtrædende, han blev mere eller mindre bare til et sidekick af militæret... det kunne ha været grineren hvis de havde endt i en diskussion om hva der egentlig var militærets og hva der egentlig var politiets rolle på skolen...

ellers syntes jeg at super guy fungerede fantastisk, nødernes beskytter, med en banan i underbukserne... han var også ret fed som Clark Kenny, hvor jeg fik et par interviews med ham...

men forstod egentlig aldrig hva batman og robin rendte rundt og lavede, men det var et komisk indslag må jeg indrømme

men jeg kunne egentlig også godt tænke mig lidt feedback på Daniel... selvom mit indtryk har været ret positivt, så er der jo altid noget der kan forbedres...
Daniel Hviid... filmnørden (HRPS II)
Lukket emne

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg