|
||||
|
||||
![]()
Hej alle sammen. Den her tråd til at man kan søge/få relationer til hinanden så det er jo bare om at klø på
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg starter
![]() jeg søger en der gerne vil spille min ven fra folkeskolen. nogle der har lyst? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg leder efter en lalleglad og meget anti-vold, anti-krig og anti-militær bror som kan være min fuldstændige modsætning... må meget gerne være ala hippierne fra HRPS 1
Fra: Troy O'Connor fra det gode skib Fortunas Diamant (Piratlive) Menig Matthew, Soldat og navigatør på HMS Greyhound (Piratlive II) Gameren: Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666 (Hjerte rimer på Smerte) Militærdrengen: Dennis Hansen (HRPS 2) Christian Jensen (IRL) |
|
|||
|
|||
![]()
jeg er fresh
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hei godt folk og skidt folk.
Jeg er lige kommet hjem fra en uge på bornholm med en masse poptøser. WHINE: Så nu vil jeg have hævn og spille en selv. Men jeg vil gerne vide hvor mange der spiller poptøzzer og om vi skal være i den samme "gruppe" ?? Møz møz ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Lol Feilberg. Jeg ser mig desværre presset til at vælge din karakter så øhm det kan jo blive starten på et UNDERLIGt. måske godt men UNDERLIGT venskab :P
|
|
|||
|
|||
![]()
Hehe har nu snakket med Ida - og vi har haft et tidligere sexforhold xD
David - hvad siger du til at jeg engang har prøvet at trække dig med til en bondage/SM orgie-fest ? xD Og det var ikke lige "helt dine vibrationer" men vi stadig har været venner ? xD
|
|||
|
|||
![]()
Haaaiii!
Silver og Star aka Ivonne Sølvtoft og Kia Le Starr her! (li'som hallooo, hvem ellers?) Vi er så meget skolens fasionable elite og søger: 1. stræber som vil have æren af at lave vores lektier 2. fashion-goon-girls til at hjælpe os med make-up og hår i frikvartererne (og timer) 3. diverse nørder, lækre sportsidioter og popdrenge til at forgude den jord vi betræder. Møzzer! ![]()
Pirat Live: Cecilia Gato, Fortunas Diamand Pirat Live II: Steven Willowsun, HMS Greyhound & Thunderbird "Hjerte' rimer på 'Smerte": Ungdomsforbryderen 'Iris Jackie' Langdahl (hah, I fik aldrig mit rigtige navn!) "Hjerte Rimer på Smerte 2:" Kia Josephine Le Starr IRL: Paxie / Kat / Kathrine Michelle Christensen Hedegaard |
|
||||
|
||||
![]()
Haha jeg er frisk mr feilberg :P for jeg synes jo ikke du er klam. DU har jo kontakt til dine indre følelser :P
Sidst redigeret af David Sørensen : Tue, 18 Sep 2007 kl. 13:07 |
|
|||
|
|||
![]()
jeg søger diverse sportsidioter og populære fyre, som kan banke mig i frikvarterene, når jeg render rundt og prøver at fortælle folk om den sidste nye film der har haft premiere...
Sebastian Hoffmann Jensen også kendt som: Etienne D'Armand... den hyggelige, lettere kannibalistiske læge/kok fra Red Falcon (piratlive II) Freddie "Bjørn" Andersen... "Bjørnen" (HRPS I) Daniel Hviid... filmnørden (HRPS II) |
![]() |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|