|
||||
|
||||
![]()
Fordi det er som erstatning for en julefrokost.
![]() Og fordi jeg er travl næste år et godt stykke tid og man skal smede mens jernet er varmt. Man kan i øvrigt gå ned en julefrokost 15. december... Der er spil fredag 14. fra eftermiddag - natten. Så er der off-game fest. Lørdag foregår med ingame indtil 2-3 tiden og så er der off-game oprydning. Så skal man noget 15. december om aftenen kan man sagtens nå det. |
|
||||
|
||||
![]()
Total Frisko (med ild i!!)
Lyder super, jeg skal nemlig noget den 15 om aftenen, troede jeg ville gå glip af det!! Ses vi? |
|
|||
|
|||
![]()
Herre fedt Claus (med skulls of doom... og ild i)
Det bliver så fedt.... med ild i
|
|||
|
|||
![]()
Damit Big H (yearh!!!!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Well....I'm in
![]() Men nu skal jeg lige høre..... kører vi studenterfest eller julefrokost...jeg mener...kommer man til at fortryde at man ikke har taget sin smadrede studenterhue med???
"Pigen, der er gravid med en lærer": Tamar "Tanja" Krogh (Hjerte rimer på Smerte I) "2200 gangsta biarch": Anne Katrine Andersen aka AK(A) (Hjerte rimer på smerte II) "Selvfed storesøster" aka gæst 2: Majbritt "Majse" Nedergård (Hjerte rimer på smerte III) -Lea Damgaard |
|
||||
|
||||
![]()
Det bliver studenterfest... komplet med pinlige familiemedlemmer, fulde studenter og dårlige taler. Men når ingame-delen er færdig (og det bliver et regulært scenarie og ikke bare en abefest), så holder vi abefesten.
![]() Lørdag er der "the morning after" (ingame) og så bagefter oprydning og "the morning after" (offgame) |
|
|||
|
|||
![]()
hvornår ca. må man smutte hjem om lørdagen, hvis man nu skal til julefrokkost kl 17.
Og hvordan kommer man til smørum?
|
|||
|
|||
![]()
Never mind, jeg har fundet ud af det.
|
||||
|
||||
![]()
Selvfølgelig kan man smutte, så man kan nå andre ting.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det ser sgu ud til at jeg også kommer! Muligvis som Suzie fra 1'eren, muligvis som noget helt andet... Nu må vi se.
Visningsmetode | |
|
|