Rollespilsfabrikkens Forum  

Gå tilbage   Rollespilsfabrikkens Forum > "Hjerte rimer på Smerte"

Lukket emne
Emneværktøjer Visningsmetode
Ulæst Thu, 15 Feb 2007, 22:05
sciga
Guest

Exclamation rygtet skal spredes

hej, søger nogen som vil sprede et rygte om den store onde satanist fra Ondskabens Imperium
Ulæst Tue, 20 Feb 2007, 22:19
Sebastian Sebastian er offline
Member

Tilmeldingsdato: Feb 2007
Standard

nu er vi 7 flippere, mon ikke vi kan begynde så småt at finde på interne relationer i kliken... ved godt det måske er en smule tidligt, men det er altid godt at være forberedte... vi skulle måske starte med at fortælle lidt om vores karakterer, jeg kan ligeså godt starte...

min karakter hedder Freddie Bjørn Andersen, han hedder egentlig Frederik, men det synes han er for borgerligt... Han går ind for at alle skal være søde og rare ved alle, samt at der skal være plads til alle. Han er derfor med i flere nødhjælpsorganisationer, som red barnet, unicef m.m. I har sikkert set ham stå inde på strøget og prøve at samle støtte. Han går også meget seriøst op i gamle indianske naturreligioner, hvor han f.eks. mener at alt har en sjæl. Han er derudover hardcore veganer, han lader ikke kun være med at spise kød, men også alt andet der kommer fra dyr...

så det var det indtil videre...

jeg har også lagt mærke til at der kun har været 3 aktive flippere på forummet, det kunne være rart hvis vi også kunne høre fra de sidste...
Daniel Hviid... filmnørden (HRPS II)
Ulæst Thu, 22 Feb 2007, 07:32
Ida Kirstine Jensen Ida Kirstine Jensen er offline
Junior Member

Lokation: Esbjerg
Send en meddelelse til Ida Kirstine Jensen via MSN
Standard

Så er Sexguruen på banen.

Off-game er jeg en 17årig pige, der også går på Østerskov efterskole. Mine grænser er (ifølge nogen) meget stramme til hverdag, og derfor glæder jeg mig lidt til at spille en ekstremt frisindet karakter. Jeg regner ikke med at min blufærdighed bliver noget problem, da jeg godt kan skælne mellem spil og alvor.

Min karakter er sygeligt chillet, og ved alt om Tantra, Karma Sutra, osv. Hun ser ikke blot sex som underholdning, men som en vigtig del af det menneskelige sind. Derfor mener hun b.la. at grunden til at der er så meget krig, skyldes mangel på kærlighed (sex).
Ulæst Thu, 22 Feb 2007, 13:54
Member

Standard

uuh nice ... ser frem til at lære en masse om kærlighed af dig

men har vores karakterer ikke mødt hinanden før, til en eller anden hippiefest/orgie? Hvor vi har undervist hinanden lidt i at være fredelige og imod krig ... hvis det kunne være noget, så send mig en pm... så kan vi lige aftale detaljerne uden de andre ved noget om det... selvfølgelig kun hvis du er interesseret
Ulæst Thu, 22 Feb 2007, 14:43
Rebecca Sørensen Rebecca Sørensen er offline
Member

Lokation: 2942 Skodsborg
Send en meddelelse til Rebecca Sørensen via MSN
Standard

Ida, er din rolle biseksuel? For det tror jeg ville skabe en del spil, og sladder osv

Knus Becca
HRPS II: Den franske udvekslingsstuderende Juliet Alienne Duboir.
Ulæst Thu, 22 Feb 2007, 17:31
Sofie K. Jensen Sofie K. Jensen er offline
Senior Member

Tilmeldingsdato: Dec 2006
Lokation: KBH
Send en meddelelse til Sofie K. Jensen via MSN
Standard

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sebastian
jeg har også lagt mærke til at der kun har været 3 aktive flippere på forummet, det kunne være rart hvis vi også kunne høre fra de sidste...
jeg har sagt til niklas han skal hoppe ind på forummet!! tænkte det kunne være en hjælp når jeg nu kender ham

ohøj eller noget!!
fra Sofie (Sofie Koefoed Jensen)
Ulæst Mon, 26 Feb 2007, 21:01
Member

Standard

Citat:
Oprindeligt indsendt af Rebecca Sørensen
Ida, er din rolle biseksuel? For det tror jeg ville skabe en del spil, og sladder osv

Knus Becca
jeg tror alle inde på det her rum er mere eller mindre biseksuelle, eller i hvert fald har de nogle meget åbne grænser for hvem de er sammen med... Det skal da ikk være nogen hemmelighed at "Bjørnen" nok ikk kun er biseksuel, men nok nærmere til alt hva der kan gå, stå eller kravle...
Ulæst Wed, 28 Feb 2007, 15:42
NiklasD NiklasD er offline
Junior Member

Standard heysan

heysan alle flippere... jeg hedder Niklas, 17 år og spiller weirdo´en... har kun været til piratlive før det her så har ingen ide om hvad der skal gøres og hvor jeg skal starte så jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe?? det ville være fjong hvis i vil
Ulæst Wed, 28 Feb 2007, 16:33
Adrian Adrian er offline
Senior Member

Tilmeldingsdato: Dec 2006
Lokation: Rødovre
Send en meddelelse til Adrian via MSN
Standard

Hej Niklas

Jeg vil gerne prøve at hjælpe lidt med at komme ordentligt igang da vi må hjælpe nye spillere. Først syndes jeg du skal sætte dig ned og finde ud af hvordan du godt kunne tænke dig den karakter opførte sig og var på. Her kan du fx se på venner/bekendtes og se om de kan give dig nogle gode ideer til hvordan din karakter skal opføre sig.
Så kan du læse claust post her:

http://clausraasted.dk/forum/showthread.php?t=697

Der kan du få nogle gøre dig nogle flere tanker om din karakter. Du kan også bruge tårnmodellen som han linker til. Det er et godt redskab til at komme videre fra ide fasen til at finde ud af konkret om hvorfor din karakter gør som han nu engang gør. Problemet med den kan være (det er mine erfaringer) at det i dette scenarie er svært at vide pracist hvad dit plot er, men det er her relationer er en god ting da de kan skabe spil.

Det er en rigtig god ide at finde folk her på forumet som man har nolge relationer med, men det du skal huske er at det skal være spilskabene. Hvis du bare aftaler at være venner eller eks kærester eller sådan noget uden at det skaber spil. Så når du leder efter folk så skal du helt finde på noget der kan skabe spil for dig, dem og helst så mange andre spillere som muligt.

Her er der et link til som måske kan hjælpe det er en artikkel fra liveforum om at være en god rollespiller.

http://www.liveforum.dk/article.php?cid=442

Du kan også skrive til dit holds hjælper for flere godt råd her er hans E-mail

Asamsoe@msn.com

Jeg håber at jeg har været til noget hjælp og hvis vi skal have nogle relationer så kan du altid sende en PM så kan vi prøve at finde ud af noget .

Hilsen offgame Adrian H. Poulsen
Ingame Christian Johan Petersen (den paranoide)
HRpS 2: Peter Brun Nedergård, popdrengen
HRpS 3: Peter igen men nu holder jeg festen for jeg andre
Motherland: Yevgenij Blechmin et sandt medlem af proletariatet

Sidst redigeret af Adrian : Wed, 28 Feb 2007 kl. 20:53
Ulæst Wed, 28 Feb 2007, 20:41
Ida Kirstine Jensen Ida Kirstine Jensen er offline
Junior Member

Lokation: Esbjerg
Send en meddelelse til Ida Kirstine Jensen via MSN
Standard

Til Rebecca:

Der er ikke særlig mange der ved så meget om min karakters egne udfoldelser på lagenet, hun er mere kendt for sin store viden omkring emnet.

Derfor kan der godt gå rygter om det, men det er ikke noget der er fastsat. Men hvis du vil, kan du godt sprede nogle rygter.

Emneværktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg