|
|||
|
|||
![]()
nope, prøv fest og farver eller en spøg og skæmt forretning
|
|||
|
|||
![]()
Mht. diskussionen om hvad man skal læse vil jeg naturligvis være fortaler for ikke at læse noget, der ikke har noget med spil at gøre!
btw, alle ved jo at nørder at verdens største forbrugere af pr0n, så der skal vi vel også have diskussioner om hvad der er bedst der, eller..? MVH Gameren AKA Imba1337PWNER666... eller det der...
Fra: Troy O'Connor fra det gode skib Fortunas Diamant (Piratlive) Menig Matthew, Soldat og navigatør på HMS Greyhound (Piratlive II) Gameren: Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666 (Hjerte rimer på Smerte) Militærdrengen: Dennis Hansen (HRPS 2) Christian Jensen (IRL) |
|
||||
|
||||
![]()
hey, sad lige og surfede på nettet og faldt over
http://www.alexanderband.dk/gud/video/SuperNerd.avi og tænkt "hmmmm" og "hmmmmm, den er lige noget for en NØRD" eller også tænkte jeg "hmmm, det minder lidt om nogle jeg kender" |
|
||||
|
||||
![]()
...selv om jeg godt ved du har tilstrækkelig med relationer.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej alle nørder.
Hvad med om vi mødte op tidligt på fredag, så vi kunne få snakket nogle ralationer? MVH Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666
Fra: Troy O'Connor fra det gode skib Fortunas Diamant (Piratlive) Menig Matthew, Soldat og navigatør på HMS Greyhound (Piratlive II) Gameren: Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666 (Hjerte rimer på Smerte) Militærdrengen: Dennis Hansen (HRPS 2) Christian Jensen (IRL) |
|
|||
|
|||
![]()
jeg er den selvstændige erhvervsdrivende stræber, og søger elever hvis forældre jeg har handlet med, jeg er aktie spekulant og køber og sælger aktier og optioner for folk og giver gode råd og den slags, hvis ngen af jeres fiktive forældre kunne have drevet eller stadig drive forretning med mig kunne det være cool.
giv lyd. Rasmus Tonnesen AKA: Adam Nielsen. |
|
|||
|
|||
![]()
lyder som en god ide, vi kan eventuelt også slå plat og krone om hvem der skal dele skab med våben nørden når sports idioterne jagter os
![]()
|
|||
|
|||
![]()
god ide, prøver at se om jeg kan komme lidt før
Visningsmetode | |
|
|