|
|||
|
|||
![]()
Find jeres billede-Cd frem.
Put den i cd-drevet. Gå inde under "billeder fra festen" Find billedet med fil-navnet "P1060250" ...wtf... ![]()
|
|||
|
|||
![]()
iih.. jeg skulle aldrig have lånt Lea min CD.. hvilket billede er det så du henviser til?
|
|||
|
|||
![]()
jeg tror det er det billede, hvor de mere ædle-dele, bliver vidst frem
![]()
HRPS 1: Punkeren, Jon Øgerndahl -pusheren -køb det, ta' det, dø af det... -fuck dig ![]() HRPS 2: bomba-eksperten/junior agenten Simon Schwartz -I skal aldrig dømme en bomba på æsken!!!! arrgghh! 664 -almost evil 665 -sorry, the devil is next door 666 -keep away from me, if you will live! |
|
|||
|
|||
![]()
hvorfor har jeg ikke fået min cd endnu???? iiih
- Muriana Dugalia, bedre kendt som My, eller hende der den blonde pige med det store gevær og kanonen (ja det kan misforståes... men det SKAL det ikke) (Piratlive II) -Skolens Dronning Daniella Angelia Madsen, Elevrådsformand valgt på demokratisk vis!(hjerte rimer på smerte) -Wendy Matilda Nielsen, tecknotramper.. flere glowsticks flere glowsticks... (HRSP 2) ohøj eller noget!! fra Sofie (Sofie Koefoed Jensen) |
|
|||
|
|||
![]()
jeg har skam set det. Da Hans og René så det, gik de helt amok og ville se det flere gange.
![]() Der er også et billed hvor den selv samme fyr bliver snavet af Lasse.
|
|||
|
|||
![]()
jeg tænkte nok at der var tale om det billede.
vi ( især min paaaapi, da vi så billeder sammen) blev en smuuule overraskede da der pludselig var ja.. diller på skærmen. hah!
|
|||
|
|||
![]()
Hahaha det er Bjørn xD xD xD
Ærgeligt der ikke blev taget et billede af hans underbukser der var sat fast på en opslagstavle xD xD xD
|
|||
|
|||
![]()
Jeg var stiv undskyld....
tror det ville være en god ide at fjerne billedet til dem der stadig bestiller ![]()
Visningsmetode | |
|
|