|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Claus Raasted. Du kan ikke lægge det i starten af oktober, som du havde regnet med, for jeg, Sandra og Anna skal med. Og vi kommer ikke medmindre det ligger efter d. 6. november. Reason? Vi er i Grønland, eller, Sandra og jeg er.
IHH! Du SKAL flytte det! Ellers køber jeg en slædehund og pudser den på dig når vi kommer hjem indtil du har sagt ja til at du laver en 3'er snarest overhovedet muligt!
|
|||
|
|||
![]()
yayness x1000!
og Maria - suck it up, og kom tidligt hjem fra grønland.. hvad er der at lave der, anyways? vi ses til oktober!
|
||||
|
||||
![]()
Datoen er lagt fast til slutningen af oktober... 26.-28. oktober.
![]() Og mere info følger selvfølgelig på lørdag når hjemmesiden åbner... |
|
|||
|
|||
![]()
TEEN TEEN TEEN!!!! Kan næsten ikke vente! I sær til at gense folk(eller dem som kommer igen!!) Wiii!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja... sådan noget i samme stil her... tilmeldingen er allerede afsendt
![]() Tror også jeg prøver en lidt anden rolle end sidste gang... rollens indhold passede mig godt, men jeg har ikke helt fysikken til en lille bange nørd... ![]()
Fra: Troy O'Connor fra det gode skib Fortunas Diamant (Piratlive) Menig Matthew, Soldat og navigatør på HMS Greyhound (Piratlive II) Gameren: Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666 (Hjerte rimer på Smerte) Militærdrengen: Dennis Hansen (HRPS 2) Christian Jensen (IRL) |
|
|||
|
|||
![]()
Må jeg lige have lov at sige; fuck en fed trailer.
2nd, jeg har lige bedt om fri fra arbejdet i dag, så jeg regner med at være at finde til scenariet.
|
|||
|
|||
![]()
ENDELIG det blever super fedt med en til omgang af HRpS glæder mig allerede
![]() desvære er der jo alt for lang tid til ![]()
Piratlive 2: kaptajn James kaptajn på red falcon. Piratlive 3: Sir Marin Flamberd fribytter udsent af kongen af Frankrig og kaptajn på Le Singe Terrifié (glæder mig vildt meget) HRpS 1: Christian Johan Petersen, den Paranoide. HRpS 2: Peter Brun Nedergård, popdrengen HRpS 3: Peter igen men nu holder jeg festen for jeg andre Motherland: Yevgenij Blechmin et sandt medlem af proletariatet |
|
|||
|
|||
![]()
JAJAJAJAJA!!!!!
Jeg er så klar igen Raasted! Men nu er det ikke DJ Party, men 2610 Gangstaa Habibi! |
|
|||
|
|||
![]()
Hell yes sir!!! Skal lige sørge for at jeg med sikkerhed har fri de dage
![]() Vil lege en ny rolle ![]() ![]()
Visningsmetode | |
|
|