|
|
|||
|
|||
![]()
ja nu er det sygt langtid siden jeg sidst var har inde. regner ikke lige med at der vil være nogen der svare lige forløbig men jeg vil da kigge her inde en gang om ugen alt afhænig af om der er nogen der svare.
når men nu er der jo ikke så forfærdelig lang tid til julen kommer og alt det der. og mener da også sidste gang at det var på denne tid af året at vi fik news om det nye piratlive. Så er det overhoved sikkert at der vil blive et piratlive ? eller skal man tage sagen i egen hånd og samle en stor gruppe og forsøge at angere det selv ? (selv om jeg da fortrækker at det bliver de samme som sidste år der tager sig af det for det var fedt). Men håber da på en opfølger på det utrolig gode spil.
|
|||
|
|||
![]()
De gamle arrangører laver gerne hele molevitten, selv - de kan bare ikke finde en lokation.
Kan du finde en, så har Raasted lovet han gerne vil sætte en 3'er op ![]() Tror det står hvertfald under 3 emner xD
|
|||
|
|||
![]()
Jeg forslår vi skal være 80 pirater i hans'es kælder !
|
|
|||
|
|||
![]()
xD ha ha ha jesus christ Gilbert.
Du kommer med ET svar efter et halvt år, og så er det endda et Stupidt svar xD Sidst redigeret af Lukas Dornak : Sat, 22 Sep 2007 kl. 18:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Havde du da regnet med at han ville komme med et intelligent et?
|
|||
|
|||
![]()
Tja... Jeg må vel stoppe med at tro på mirakler xD
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]()
Har du hørt dem der er ansvarlige for skolen, om der er mulighed for at man kan låne den? o.O
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
hvis der er stemning for det så undersøger jeg det
|
|||
|
|||
![]()
Altså start med at høre om der er mulighed for det, for der afventes jo bare en lokation
![]() Og kan stedet ikke bruges - jamen så er ingen skade sket. Første skridt må være at høre om skolen lånes ud. (og der er BESTEMT stemning for det ![]()
Visningsmetode | |
|
|