|
|
|||
|
|||
![]()
Allerede nu efterlyser jeg billeder fra scenariet. Ikke at jeg tror at de ikke kommer, er bare utolmodig efter at se dem. ^^
|
||||
|
||||
![]()
De fire engangskameraer ligger ude i JRKs lokaler, og jeg satser på, at få dem fremkaldt i løbet af ugen...
Digitale billeder blev der desværre ikke taget nogle af som jeg stod for... de 3-4 stk. Lea ("Majse") fik taget var ikke noget værd, og jeg glemte at jeg havde kameraet i lommen efter jeg fik det af hende. Men hvis nogen tog billeder må de meget gerne sende en CD/DVD til mig med dem, så sørger jeg for, at de kommer op på nettet. ![]() Video tog Tomas (Peter Aize) en sjat af, og det satser jeg på, at vi snart kan få fat i så det kan blive sendt ud som DVD'er... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hurra! Så kan vi få genset nogle af de herlige taler der blev lavet. :P
"Der er ikke noget der rimer på land" og "Det var rent faktsik en rigtig akord, en D-dur, hvis i skulle være intreserede" xD
|
|||
|
|||
![]()
Jeg synes Tomas virkede pisse fuld da han filmede - var han det? Er faktisk i tvivl
![]()
|
|||
|
|||
![]()
I starten spillede han fuld men når man spiller det så bliver man det normalt også så senere hen på aftenen så ja han var fuld.
Piratlive 2: kaptajn James kaptajn på red falcon. Piratlive 3: Sir Marin Flamberd fribytter udsent af kongen af Frankrig og kaptajn på Le Singe Terrifié (glæder mig vildt meget) HRpS 1: Christian Johan Petersen, den Paranoide. HRpS 2: Peter Brun Nedergård, popdrengen HRpS 3: Peter igen men nu holder jeg festen for jeg andre Motherland: Yevgenij Blechmin et sandt medlem af proletariatet |
|
|||
|
|||
![]()
øhm jeg savner stadig en billed/film cd/dvd fra hrps 2!! Raasted!! hvor kommer der sådan en pån tilbud??
- Muriana Dugalia, bedre kendt som My, eller hende der den blonde pige med det store gevær og kanonen (ja det kan misforståes... men det SKAL det ikke) (Piratlive II) -Skolens Dronning Daniella Angelia Madsen, Elevrådsformand valgt på demokratisk vis!(hjerte rimer på smerte) -Wendy Matilda Nielsen, tecknotramper.. flere glowsticks flere glowsticks... (HRSP 2) ohøj eller noget!! fra Sofie (Sofie Koefoed Jensen) |
![]() |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|