|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
humbum. muligvis skulle man chille forbi (da man alligevel vistnok er i storbyen den weekend. og ja, weekenden starter torsdag når man ikke har fast job!) - og nej, det er ikke kun pga et (halvt) løfte om guldøl, det handler da selvfølgelig om at VII ser spændende ud og bonding i miljøet er vigtigt. nemlig!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nemlig!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
jeg regner jo også med at crashe
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Jeg kommer også forbi :P
Eller også bliver jeg hjemme. Valget er svært ![]() Men upload noget snart om din nye serie Claus. Der er jo nogen, som ej kan være i storbyen hele tiden.. (da det koster 400 kr hver gang) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Special prize for you my frrriend ![]()
- Muriana Dugalia, bedre kendt som My, eller hende der den blonde pige med det store gevær og kanonen (ja det kan misforståes... men det SKAL det ikke) (Piratlive II) -Skolens Dronning Daniella Angelia Madsen, Elevrådsformand valgt på demokratisk vis!(hjerte rimer på smerte) -Wendy Matilda Nielsen, tecknotramper.. flere glowsticks flere glowsticks... (HRSP 2) ohøj eller noget!! fra Sofie (Sofie Koefoed Jensen) Sidst redigeret af Sofie K. Jensen : Tue, 8 Jan 2008 kl. 22:23 |
![]() |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|