|
|||
|
|||
![]()
Så gider jeg ikke spamme mere
|
|||
|
|||
![]()
Du har helt ret Sofie !
Hurra hurra hurra ..... Spam spam spam (gud hvor jeg stener.. htx hele dagen er ikke godt for sjælen eller karmaen)
"boobies-boobies-HOVEDBANEGÅRDEN-slut!" (Ja fuck dig Chris) Mvh Emilie Stegmann Holst - Rollespilsansvarlig på RPR på pause grundet gymnasium.. Jeg har et sørgerligt spam liv. altså når jeg ikke lever. |
|
|||
|
|||
![]()
Pjat. Du skal bare spise mere sukker
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ja, gør som Dr. Feilberg siger: Spis sukker.
Det gavner på humøret og tænderne ![]() Og nej, selvfølgelig vil vi ikke oprette en tråd til at spame i! Det forventer vi at raasted gør for os ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Og hvis han endelig opretter en tråd til os - så opretter vi selv et seriøst emne at spamme i!
AHA!
|
|||
|
|||
![]()
who needed to eat more sugaaaar?!
(hyberbarn hyberbarn.. danse tanse..) HURRA FOR MIG JEG SKAL TIL RED WARSZAWA IMORGEN.. i spamtråde må man godt blære... yaaargh ! (Pis maain min læge sagde jeg skulle skrue ned for musikforbruget?) Vi er herre autonome.. vi besætter forumtråde ! Damn hvor mangler jeg noget liv.. og dog.. Kyyyyysh til folket møøøz <333
"boobies-boobies-HOVEDBANEGÅRDEN-slut!" (Ja fuck dig Chris) Mvh Emilie Stegmann Holst - Rollespilsansvarlig på RPR på pause grundet gymnasium.. Jeg har et sørgerligt spam liv. altså når jeg ikke lever. Sidst redigeret af Emilie Stegmann : Thu, 31 Jan 2008 kl. 20:56 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Og Emilie: vi mangler alle et liv ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
"Jeg vil gerne være Ninja, kom nu, må jeg ikke nok, be om, pleeeasee"
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Right on.
Du er vores Ninja morten xD Helle for at være kasser. Jeg starter med at kræve ; Emilie ; Dine billetter til idag xD Og morten : Din ninja titel xD
|
|||
|
|||
![]()
I er sgu bare en flok gøglere alle sammen... men ni'ja'er er seje...
![]()
Fra: Troy O'Connor fra det gode skib Fortunas Diamant (Piratlive) Menig Matthew, Soldat og navigatør på HMS Greyhound (Piratlive II) Gameren: Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666 (Hjerte rimer på Smerte) Militærdrengen: Dennis Hansen (HRPS 2) Christian Jensen (IRL) |
![]() |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|