|
|||
|
|||
![]()
Jeg har kun en ting at sige (lige nu):
Jeg er smuk. Jeg er narccisist. Jeg har et 1½ meter langt spejl hængende over min seng. Jeg kan sove - imens jeg ser på mig. Jeg kan bange smukke piger - med 2 af mig. Jeg kan kysse en pige i min seng - og sige "hvad så smukke?" uden at tale til hende. Jeg kan onanere til mig selv. Jeg er forelsket i mit selv. Men jeg bliver aldrig alene - for jeg har mig - hængende over min seng. Desuden er Nærum et homo-gymnasium. Det siger Malte selv - og da Malte er meget fornuftig hvad angår racisme og homoseksualitet - så må han jo have ret xD
|
|||
|
|||
![]()
Dele af Nærum er homo-agtige *host*De sproglige*host*.
Og så er der også lidt poppede, men ikke så man ikke kan leve med det :P
|
|||
|
|||
![]()
Jeg kiggede ind på forummet for at se om der var noget nyt om location. Morten havde skrevet i tråden, hvilket reducerede chancerne dramatisk :P Og så vil jeg bruge Godwin's Law til at lukke tråden, hvis den ikke snart lukker af sig selv...
![]()
Fra: Troy O'Connor fra det gode skib Fortunas Diamant (Piratlive) Menig Matthew, Soldat og navigatør på HMS Greyhound (Piratlive II) Gameren: Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666 (Hjerte rimer på Smerte) Militærdrengen: Dennis Hansen (HRPS 2) Christian Jensen (IRL) |
|
|||
|
|||
![]()
Hurra for besatte tråde og Nærum er i sandhed et homogymnasium!
Så hellere aurehøj der kan de sq da deres musik og så meget andet XD ![]() @Morten: jeg er ikke vulgær jeg er bare laiver i bedste stil XD *host host riiiiight.*
"boobies-boobies-HOVEDBANEGÅRDEN-slut!" (Ja fuck dig Chris) Mvh Emilie Stegmann Holst - Rollespilsansvarlig på RPR på pause grundet gymnasium.. Jeg har et sørgerligt spam liv. altså når jeg ikke lever. Sidst redigeret af Emilie Stegmann : Tue, 5 Feb 2008 kl. 20:13 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
:P:P:P:P:P:P
|
|||
|
|||
![]()
Kris går på Nærum.... HOMO GYMNASIUM SIGER JEG TIL DIG MORTEN!!!
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har slået kris ihjel, så det er ikke homo mere
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Det er ligesom fangeleg. Når du har slået bøssen ihjel bliver du det selv. Det er stadig et homo gymnasium
|
|||
|
|||
![]()
aldrig, ikke så længe jeg er der
![]() uhh, der går også to fra imperiet derude, haha, de var ikke særligt glade for mig, da jeg kom hen til dem og råbte "Blod og guld!" HAHA
|
|||
|
|||
![]()
Overgiv dig for sandheden Morten XD
Jeg har været der!Jeg har været på fucking 4 gymnasier nu... og nærum er HOMO XD
"boobies-boobies-HOVEDBANEGÅRDEN-slut!" (Ja fuck dig Chris) Mvh Emilie Stegmann Holst - Rollespilsansvarlig på RPR på pause grundet gymnasium.. Jeg har et sørgerligt spam liv. altså når jeg ikke lever. |
![]() |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|