|
|||
|
|||
![]()
Hov hov morten... Nu skal du ikke redigere i mine smukke citater xD
|
|||
|
|||
![]()
ùndskyld, ku ik la vær
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har fundet en skole, men skal bare lægge nærmere planer angående gymnastik salen på skolen. men snakker videre med skolen efter jul
|
|||
|
|||
![]()
sådan, stor applaus!
|
|||
|
|||
![]()
GO Rene sådan skal det gøres!
Piratlive 2: kaptajn James kaptajn på red falcon. Piratlive 3: Sir Marin Flamberd fribytter udsent af kongen af Frankrig og kaptajn på Le Singe Terrifié (glæder mig vildt meget) HRpS 1: Christian Johan Petersen, den Paranoide. HRpS 2: Peter Brun Nedergård, popdrengen HRpS 3: Peter igen men nu holder jeg festen for jeg andre Motherland: Yevgenij Blechmin et sandt medlem af proletariatet |
|
|||
|
|||
![]()
YAY for Rene!!
![]()
- Muriana Dugalia, bedre kendt som My, eller hende der den blonde pige med det store gevær og kanonen (ja det kan misforståes... men det SKAL det ikke) (Piratlive II) -Skolens Dronning Daniella Angelia Madsen, Elevrådsformand valgt på demokratisk vis!(hjerte rimer på smerte) -Wendy Matilda Nielsen, tecknotramper.. flere glowsticks flere glowsticks... (HRSP 2) ohøj eller noget!! fra Sofie (Sofie Koefoed Jensen) |
|
|||
|
|||
![]()
Sorry, jeg er ikke med.
Hvilken skole blev det? Nice at der er blevet skaffet en, thumbs up til René. |
|
|||
|
|||
![]()
sådan Rene
![]()
Sebastian Hoffmann Jensen også kendt som: Etienne D'Armand... den hyggelige, lettere kannibalistiske læge/kok fra Red Falcon (piratlive II) Freddie "Bjørn" Andersen... "Bjørnen" (HRPS I) Daniel Hviid... filmnørden (HRPS II) |
|
|||
|
|||
![]()
YAAAAARGH hurra og knaldende kanoner
![]() Vores allesammens dårligste skøge er klar igen.. og denne gang skal der skydes !
"boobies-boobies-HOVEDBANEGÅRDEN-slut!" (Ja fuck dig Chris) Mvh Emilie Stegmann Holst - Rollespilsansvarlig på RPR på pause grundet gymnasium.. Jeg har et sørgerligt spam liv. altså når jeg ikke lever. |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg tror bare jeg opgiver at spørge folk -.-'
|
![]() |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|