|
|||
|
|||
![]()
Hvad med mandag til ungdomsskole?
Piratlive 2: kaptajn James kaptajn på red falcon. Piratlive 3: Sir Marin Flamberd fribytter udsent af kongen af Frankrig og kaptajn på Le Singe Terrifié (glæder mig vildt meget) HRpS 1: Christian Johan Petersen, den Paranoide. HRpS 2: Peter Brun Nedergård, popdrengen HRpS 3: Peter igen men nu holder jeg festen for jeg andre Motherland: Yevgenij Blechmin et sandt medlem af proletariatet |
|
|||
|
|||
![]()
jeg skal til mavedans idag, og kan ikke komme... Men torsdag ... -.-
|
|||
|
|||
![]()
Nu er jeg sådan en af de dér nysgerrige typer - og der er snart gået to måneder siden sidste scenarie/abefest, så.. Hvordan står det til med billederne? Findes de? Er de gode? Hvor er de? Vil de nogensinde komme online?
Det er så hele Hometown (Næstved) dirrer af spænding...
|
||||
|
||||
![]()
INTET vil komme online.
(og jeg havde faktisk glemt dem. Ser om jeg ikke kan lægge dem ind imorgen) ![]() |
![]() |
Emneværktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|