|
|
||||
|
||||
![]()
Der er SoS - "Fordi du altid skylder nogen en øl" (www.sos.moegungerne.dk) i denne weekend, så jeg har ikke tid til at lave HjerteSmerte arbejde, men i næste uge går det for alvor løs.
Et par ting vi skal bruge fra jer. Som det ser ud lige nu er følgende elever indskrevet på Københavns Gymnasium til 2. år... jeg vil meget gerne have ALLE til at skrive sig på listen her i denne tråd så vi ved hvem har hvilket ingame navn. Det skal bruges til klasselister, eksamenspapirer, Blå Bog, osv. ![]() Ronnie Frisk Jannik Mikkelsen Simon Schwartz Daniel Hviid Bjarke Brandenburg David Dueholm Sigurd Juliet Alienne Sandra Brigg Cecilie Olsen Kia Josephine Le Starr Valérie Juliette Adélaïde de Moreau Yvonne Sølvtoft Martin Agerfeldt Dennis Andersen Kuriyama Chigusa Annika Andersen Janus Andersen Jesper Petersen Ejner Hernæs Paul Jens Daae Donny Danielsen Luise ”Lulu” Nielsen Julie Andersen Ronald Iversen |
|
||||
|
||||
![]()
Derudover må alle der har tilmeldt sig som hjælpere gerne sende mig en mail med rolleønske (eller konkret rolle hvis vi allerede har aftalt noget).
![]() Så får I nemlig indkaldelsen til planlægningsdagen hvor alle hjælpere mødes. Sidst, men absolut ikke mindst. Der er stadig mange der ikke har betalt. Står du på denne liste må du gerne skynde dig at få betalt (eller kontakte mig så vi kan lave en betalingsdeal). ![]() Henrik Flindt Sigurd Sivertsen John Rasmussen Kathrine M.C Hedegaard Hans Christian Skaarup Sofie Topsøe Mailand Michelle Kjær Hæstrup Kristoffer Overby Lea Damgaard Emil O'Sullivan Amalie Vöge Jensen Marcus Morsel Carlsen Christoffer Legarth Stefan Koscielniak Mikkel Aabel Asbjørn Godvin Hansen Liselle Awwal Anna Emilie Groth Rasmus Gath Bjerge |
|
|||
|
|||
![]()
Fordi jeg er totalt talentløs og skal til london så kommer jeg med pengende på scenariet... i know i know...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No problem, Henrik.
![]() Men alle må meget gerne sende karakternavne ind! Snart! Nu! For lidt siden! Sgu! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
claus, siden du nu skriver alle...
Dennis Andersen Militærdrengen Hans største ønske her i livet at komme i militæret. Han droppede ud af sit gamle gymnasie mellem 2. og 3.g og gik op til session, hvor han dog fejlede brutalt i intelligenstesten, hvilket er grunden til at han har søgt ind på Københavns Gymnasie. Det og så det faktum, at han er ude af stand til at tage en armbøjning, kan gøre ham til et kosmisk syn. Men eller er det i fuld kamo-tøj og militærstøvler i march ned af gangen. Han undelader ikke at gøre honnør for lærerne og hver gang han får en besked er det altid med en honnør og et højlydt "JAVEL!" ![]()
Fra: Troy O'Connor fra det gode skib Fortunas Diamant (Piratlive) Menig Matthew, Soldat og navigatør på HMS Greyhound (Piratlive II) Gameren: Rasmus Andersen AKA IMBA1337PWNER666 (Hjerte rimer på Smerte) Militærdrengen: Dennis Hansen (HRPS 2) Christian Jensen (IRL) |
|
|||
|
|||
![]()
Johnni Frank Petersen
Thats me! Bemærk en lille navneændring Sidst redigeret af Morten Folsted : Tue, 16 Oct 2007 kl. 19:40 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Det er fordi jeg ikke har opdateret listen...
Sender mail ud før jeg går i seng og opdaterer alt. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Erling T. N. Frederiksen
- Ejnar Håkonsen HRPS2: Erling T. N. Frederiksen - Arrogant, nedladende og bedrevidende stræber/nørd "Hvis det er fordi du mener at det ville være en hån mod darwinismen at fortynde mit optimale arvemateriale med gener fra en som dig, kan jeg berolige dig med at jeg har taget højde for den problemstilling og derfor har medbragt beskyttelse." |
|
|||
|
|||
![]()
Julie Andersen / Julle
Her.
Visningsmetode | |
|
|